Tatil dönüşü.....Uzuuuun-sıkıcı yazı .....

Cumartesi günü akşam saat 22:00 gibi evimize döndük.

Tatil çok güzel geçti.Her güzel şey gibi çabuk bitti maalesef.

Eğlendik, dinlendik, yedik, içtik, yüzdük , güneşlendik, kremlendik, bol bol fotoğraf çektik.......

Sonunda da kürkçü dükkanına geri döndük.

Bu durumdan hoşnut olmayan tek kişi ise Elif'ti.

O çok mutluydu orda.

En sevdiği şeyler birardaydı çünkü.

Havuz, deniz, dondurma......

Havuzdan çıkmak istemedi, kaydıraklardan sürekli kaymak istedi.

Deniz kabuğu topladık birlikte...Kırık olanları bile topladı."Olşun anne buda oluy" diye diye.....

Otel daha önceki yıllarda gittiğimiz otellere göre fiat olarak düşük olduğu için beklentimizde düşüktü aslında.

Ama gördük ki daha önceki yıllarda gittiğimiz otellere göre şu ana kadar fiat , kalite , temizlik ,çalışanların ilgisi olarak  en güzel oteldi...

Düşük beklenti ile gidip fazlasını yaşamak bizi çok sevindirdi.

Cumartesi akşam eve gelir gelmez valizler boşaltıldı, çamaşırlar makinaya atılmaya başlandı, valizler silinip kaldırıldı....Eeee bunun sonunda ne oldu? Zaten giderken bırakılan dağ gibi ütülerin üzerine bir dağ daha oluştu....

Cumartesi gündüz evde temizlikçi vardı.Eve geldiğimizde ev tertemizdi.Ancak benim de tahmin ettiğim gibi ütüleri yetiştirememişti maalesef.Neyse en azından temizlik sıkıntım olmadı pazar günü.

Cumartesi saat 24:00'e kadar boşalttığım valizlerle uğraşırken eşimin arkadaşları aradı ve o saatte onlara gittik.Eve geldiğimizde saat 03:00' tü...

Ordan eve gelirken de sabah kahvaltısı için sözleştik.Pazar sabahı saat 11:00 gibi evden çıktık.Yine arkadaşlarımızla kahvaltıya gittik.Güzel vakit geçirdik ama aklım evdeydi hep.

Çünkü evden çıkarken son parti çamaşırı makineye atmıştım...Eve gelir gelmez yıkanan çamaşırlar asıldı..Kuruyanlar toplandı, katlandı......

Bir kısmı ise dün akşam ütülendi.......Kalanı ne zaman bilmiyorum.....Çünkü bu akşam yine dışardayız..Bir başsağlığı ziyaretine gideceğiz......

Ayrıca canım kocacığımın bugün doğum günü.....O'nun için bile hiçbirşey hazırlayamadım maalesef...Sadece öpücükle kutlayabildim.....

Bidaha burdan kutluyorum,

Sen bizim canımızsın,

Seni çok seviyoruz BİZ,

Yeni yaşın, gelecek yaşın, gelecek yaşın, gelecek yaşın ........ daima bizimle ve sağlıklı olsun inşallah............